onsdag 14 juli 2010

Födelsedag och liknande

Min födelsedag firade jag genom att giga på Pizzeria Rex på Nobelvägen i Malmö, och för oss siffernördar kan jag meddela att det var gig No. 73 för mig. Jag hade tur som körde i första akten, för där var det fortfarande publik. Bl a bestående av en väldigt trevlig polack som bjöd mig på en öl när han fick höra att jag fyllde år. How about that?!

Andra akten var svår för de stackars komiker som uppträdde, men en stor eloge ska ändå ges till de som gjorde det. Trots en publik på bara 4 pers gjorde de ändå det bästa de kunde. DET är riktiga komiker om ni frågar mig!

Det 74:e giget var på en privatfest i Landskrona. Sådana gig brukar alltid vara svåra, men det här var inte det. Alla var så vänliga man kan föreställa sig, och de skrattade åt allt. Bra snaps kanske, vad vet jag? I vilket fall som helst ska Elin Nordén ha tack som ordnade giget.

Over and out. C ya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar