måndag 12 oktober 2009

Dags för nytt, med risk för att bomba

Det är väl bara att konstatera. Jag har blivit så trött på mig själv att jag måste byta ut mitt material av den anledningen. Jag började skriva om rätt mycket till det 51:a giget som utspelade sig på MACK den 1/10, och till morgondagens gig (No. 52) på GARVA Comedy Klubb kommer i stort sett hela första delen av materialet att bytas ut. Livsfarligt, jag vet. Men alternativet är att i princip aldrig byta ut sin inledning, så ibland får ju lite chansningar vara på sin plats. Ska man göra sådana är väl en utpräglad rookie-klubb som GARVA ett bra tillfälle. Skulle jag bomba, då har i alla fall några säkra skämt fått ligga i karantän ett tag till nästa gång. Sedan MÅSTE jag ju bara skoja om Bornholm, det kommer jag ju inte undan. Speciellt inte mina bravader på balkongen...

Vi får se hur det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar