fredag 10 juli 2009

På besök på På Besök

Mitt 44:e gig utspelade sig på Nobelvägen 73, i den varma och inrökta puben På Besök. En riktigt charmig liten lokal, det där. Publiken var som den skulle. Ok, man surfade väl inte hem några gratispoänger direkt, men jag fick ju skratt på mina punchlines. Dessutom klarade jag av att hantera störningsmoment genom att kommentera dem, vilket är lite av en framgång. För ett halvår sedan hade jag rubbats ur balans istället, men inte nu.

Cecilia Ramstedt var konferencier, och det verkligen med den äran. Anders Celin avslutade, och det var första gången jag såg honom. Han var riktigt rolig. Men den som verkligen stack ut under kvällen var Marja Nyberg! Jag har gigat med henne förut på Dockan, och hon var rolig redan då. Men nu var hon riktigt rolig att se, hennes material är helt sjukt bra! Har man chansen att se henne är det kriminellt att missa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar